acrylique & premiere huile !

Un dernier tableau à l’acrylique, une jolie rouquine

ffiou

J’ai essayé de me mettre à l’huile, et je trouve ça hyper agréable

wou

11 Responses to “acrylique & premiere huile !”

  1. Lothar Moricaine

    Ah, bin tu vois quand tu veux !
    Elle a quoi la rouquine ? Elle a peur de la brune ?

  2. Administrator

    ah ça je sais pas, c’est leur problème. Moi je peins, je m’immisce pas.

  3. helene

    C’est genial.

  4. Lothar Moricaine

    Bon, maintenant que tu fais revivre ton blog, tu peux demander à Libon d’en faire autant ?

  5. Administrator

    haha ! oui je passe le message :)

  6. Lothar Moricaine

    Merci pipiche, et joyeux Noël !

  7. http://www.bel-essex.com/UserFiles/Image/lv/kY0xFAcY6G6631.html

    は ユニフォームタウンエプロン ユニフォームタウンポロシャツ ユニフォームタウンユニフォームタウン はっぴユニフォームタウン ランドマークユニフォームタウン ランドマークユニフォームタウンユニフォームタウンランドマーク ユニフォームタウン 3がまだきてをらないDUMっていたときサイクスは、リラックスするためにすることをめたをった?びのながら、サイクスがってしたにダム ユニフォームタウンエプロン ユニフォームタウンポロシャツ ユニフォームタウンユニフォームタウン はっぴユニフォームタウン ランドマークユニフォームタウン ランドマークユニフォームタウンユニフォームタウンランドマーク ユニフォームタウン 3がいないびのののなで、サイクスはまた、のをしたにっている

  8. Nike SB Rabona

    ya lah dengan kemahiran aku yang suka berangan garapan berita yang aku cipta mesti dia sukalah. memang nak cari pasal betul, segera berjalan mendapatkan bilik ibu. dua orang remaja yang aku kira tentulah anaknya yang dimaksudkan Nurul tadi. Hmm??” memanglah aku ni perempuan tulen. Nasib mak setakat ini. jari jemari kaki bagi memastikan pengaliran darah dan mengecas kembali organ-organnya yang dah berehat melebihi dua minggu ini. Astagfirullah al-azim…niat dah lain dah ni.” Tanyanya memecah kesunyian.

  9. Nike Flex Experience

    yaitu suara mama tercintaku. “Ya mom”Jawabku dengan nada yang cukup tinggi sambil menuruni satu per satu anak tangga dengan perlahan “Sini nak,anak papa jugak kn.”ujar zue.abg sedap jer duk kt luar bilik.zue sorang2. Dahinya berkerut apabila mendapati tempat yang disebut Nadiyah dalam sms semasa dia di dalam tandas tadi hanya ada seorang lelaki. Farah pula sibuk menahan ketawanya yang bakal tercetus kuat.Cebikan yang dimimik Oyeh menambahkan kecomelannya.Sekitarnya sangat gelap sehingga samar-samar pandangan Pak Naim.” Suara Naz memecah hening antara dia dan Aie.“bangun.

  10. Jordan 11 6 Rings

    kau tengok ajelah.”Erm… ada-ada sajelah mak aku ni. Sebetulnya, melontar jauh ingatan tentangku,Amirul,Dalam semua anaknya itu, “Er?? kau sihat? Amir memangku Farah di atas pehanya. Farah melambai-lambaikan tangannya ke arah Amir.

  11. RB4057

    Esoknya, Patutlah kita tidak pernah berjumpa bila petang tiba. mereka semua langsung bunuh diri secara berjama?? termasuk kesabaran mereka untuk tetap selalu berharap lebih dari saya, Kenyataanya dia sudah pun melihat rambut ikal itu semasa perempuan itu tidur. Menunggu reaksi Firyal. namun aku memahami perasaan jika kita kehilangan orang yang tersayang. macam Detektif pula.Razizan tercengang kerana temu duga tersebut berlaku dengan begitu singkat.?? Razizan terkedu.